Enrolment options

ขอบเขตของจิตวิทยา รากฐานการแสดงพฤติกรรมของมนุษย์ ความสำคัญของจิตวิทยาในงานบริการ การประยุกต์ใช้หลักจิตวิทยาให้เข้าถึงความแตกต่างระหว่างบุคคล วัฒนธรรมในแต่ละชนชาติ หลักมนุษยสัมพันธ์เพื่อใช้ในการให้บริการลูกค้า การสร้างจิตสำนึกในงานบริการ เรียนรู้หลักวิธีการให้บริการอย่างถูกต้องประทับใจ รู้จักแก้ปัญหาในงานบริการ การปรับตัว การสร้างแรงบันดาลใจ การพัฒนาบุคลิกภาพสำหรับพนักงานบริการ เพื่อให้ลูกค้าเกิดความประทับใจ

Scope of psychology, foundation for showing human behavior. The importance of psychology in service work Applying psychology to access differences between people. Culture in each race Principles of human relations for use in customer service Raising awareness in service. Learn the principles of service provision correctly and impressively Know how to solve problems in work, adjustment and personality development for service personnel in order to give customers a good impression.

Guest access