ปัจจัย ทฤษฎีที่เกี่ยวข้องที่ส่งผลต่อพฤติกรรมนักท่องเที่ยว การจำแนกลักษณะทางพฤติกรรมของนักท่องเที่ยวประเภทต่าง ๆ การสื่อสารข้ามวัฒนธรรม

Study the factors, theories that influence to behavior of tourists. Can classify the behavior of different types of tourists including cross cultural communication.


ทักษะภาษาอังกฤษทั้งการฟัง พูด อ่าน เขียน โดยใช้คำศัพท์ วลี โครงสร้างต่าง ๆ ของภาษาอังกฤษ ในธุรกิจท่องเที่ยว โดยเฉพาะธุรกิจท่องเที่ยวของประเทศไทยในภูมิภาคต่าง ๆ มีความรู้ในแหล่งท่องเที่ยวที่สำคัญ รู้จักขนบธรรมเนียมประเพณี วัฒนธรรม และความเป็นไทยในแง่มุมต่าง ๆ เรียนรู้การใช้แบบฟอร์มต่าง ๆ ในธุรกิจท่องเที่ยว ฝึกการเจรจาต่อรอง การแก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าให้นักท่องเที่ยว ฝึกปฏิบัติการนำเสนอสินค้าท่องเที่ยวและบริการต่าง ๆ ในธุรกิจท่องเที่ยว                

Practice the English language skills of listening, speaking, reading, and writing by using vocabulary, phrases and structures of English in tourism business particularly tourism business in different regions of Thailand Have knowledge concerning prominent tourist attractions Study Thai traditions, and culture including being Thai in various aspects Know how to use different kinds of forms in tourism business Practice negotiation and solving problems for tourists Also practice presenting tourism products and services